Thursday, May 22, 2008

Sakit II

Esk kne p x-ray tulang blakang sayep!
huarghhhhhhhhhhhh
Tadi p kilinik jumpe doctor
*pastu akan nak jumpe tukang baiki kete plak*
antara conversation sy ngan doctor tu
*Doc tu cantek oke. mude lagik. lemah lembut weh. wuuu*

Doc : Mira ye? *ye la doc tanampak ke name tuh* Saket ape dik?
Sy : Pinggang sy sakit la doc.
Doc : Sakit cmne tu? Dkt bhg mne yg sakit?
Sy : Btol2 kat bhg pinggang doc. bile sy nk tunduk sakit sgt. even nk tunduk kepala pon sakit.
Bile time solat tgh rukuk pon sakit. bile baring nak bgn pon sakit.
Doc : Time baring awk angkat kaki sakit tak?
Sy : Tak doc. ble baring nak bgn balik tu sakit.
Doc : cuba baring kat ats katil ni *doc bwk sy g kat katil nk pekse pinggang sy*
Sy : *Baring kat katil tu* Bgn balik pergh doc sakit gileee.
Doc : Erm ok. Awk kne pegi X-Ray dlu. then dtg jumpe sy balik. Tapi awk kne pegi X-ray kat Rasah. *sy tatau klinik kt rasah tu kat mane*
Tp pkol 5 kt Rasah dah tutup ni.

Sy : Kat cni tak de X-ray ke doc?
Doc : Takde dik. kat Rasah je ade. Tp adik takley g skrang sbb jap lagi pkol 5 dah tutup.
*time tuh da kol 4 lebay*
Awk da 3minggu rase sakit ni, knape ari ni baru dtg..
*kan da kne marah. padan muke ko mira*
Sy : *ngan kondifen nye jawab* Abh keje. takde sape nak bwk *hahaha*
Doc : knape tak pegi sndri *byk tnye lak doc ni*
Sy : tkde transport la doc..
Doc : Oh susa jugak tak de trnsport ni. Erm takpe la. esk pagi awk g X-ray
tu trus dtg jumpe sy.
Sy : Ok doc. esk sy dtg jumpe doc balik. Assalamualaikum doc. *wah sopan*

huarghh~
harap takde pape yg menduka citakan esk.

No comments:

Post a Comment

This is best brooooooo!