Saturday, August 23, 2008

End of semester break

:mSad::mSad::mSad:
diam tak diam,
da seminggu aku merempat kt umah ni
kejap gile!
xcukop cuti~!
nak cuti lagi huwaaaaaaaa
:mCry::mCry::mCry:
bermula kesakitan,
kepalaan,
ketensenan,
kemenyampahan,
dan ke ke sewaktu dgn nye lah
:mNo::mHantuk:
slmt mengharungi kehidupan gile di kampus mira!
hahaha!
:mStudy:
dgn itu,
blog aku secare rasmi nye akan besarang
mcm rumah tiada penghuni
:mTorchlight::mTorchlight::mTorchlight:
cewwaaah~
siyes weh
susa da nak update lepas ni
so tade la aku merepek lagik kt cni
tak de la aku nk carik pasal ngan org lagik
takde la org tak puas ati ngan aku lagi
takde la org nak ceramah kt aku lagik
takde la aku nk borak gile² ngn blogger laen lagi
huhu~
da lewat neh.
slmt malam sumee~!
see yaaaa
daaaaa~

4 comments:

  1. dah nak cuti kew? best2 .. boleh mira belanje kita mamam mekdi .. ekekee!

    kamo suke monkey ek? .. hiks! ;p

    ReplyDelete
  2. salammm
    mira study kat ner?
    comeyyy jer adik yg kat bawak tu yer
    :D

    ReplyDelete
  3. dakjaat:err. da abes cuti pon dak jaat. wuuuu. da start memerah otak balik dah. hehe
    err
    monkey yg dlm blog ni jek
    comel
    sbb die gedik² hahahha!

    ReplyDelete
  4. kak angrini: salam kak! :D mira study kt uitm s.alam. hehe aa yg kembar tu ek? tu anak buah mira tu. hehe mereka mmg sgt cumel. huhu

    ReplyDelete

This is best brooooooo!