Thursday, August 28, 2008

Salam Ramadhan

:pandaGeli_19::pandaGeli_36:
Assalamualikum.
haaaa
da abes ganti pose belom korang korang?
yg memontengkan diri secare xsengaje nih?
:pandaGeli_14::pandaGeli_14:
aiyok!!
da tak sempat nak ganti
tatahu
kena double nex year
wuuuu
nex week da start pose. bes bes
konpem aku kurus la lepas ni
:pandaGeli_32:
wkakka
Sile jgn perasan wahai cik mira
Salam Ramadhan sume!
Slamat Hari Raye.:pandaGeli_12:
heeeeeeeeeeee
:pandaGeli_27::pandaGeli_27:

nota kaki:sape nak blanje aku bukak pose? Pizza pon jadik la.
Hahahah!

12 comments:

  1. err.. mira .. esok i balek dah .. so .. jaga diri ek? .. hehehe!

    *alasan xmo belanje pizza! Cabot!!*
    wakakaka! ;p

    ReplyDelete
  2. yahuu
    kite dah nak start pose..
    BULAN RAMADHAN BULAN YG MILIA
    BULAN SERIBU RAHMAT......
    MANFAATKN LA MASE YG ADE NIE YE

    ReplyDelete
  3. yahuu
    kite dah nak start pose..
    BULAN RAMADHAN BULAN YG MILIA
    BULAN SERIBU RAHMAT......
    MANFAATKN LA MASE YG ADE NIE YE

    ReplyDelete
  4. hepi ramadhan tayunk..
    hOpe dis ramadhan memberi kte 1001 makna dlm idOp ini.. wah2...
    mishh u a lOt dear..
    bile nk ajak lanje mam neyh...
    hikhikhik..

    ReplyDelete
  5. hoitn ak tertarik aa dgn panda ko..sgt comel..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. salam ramadhan utk cik mira~
    semoga dapat pose penuh.. haha *impossible*

    ReplyDelete
  7. dakjaat: er balik mane plak dakjaat. huhuhu

    ces tamo blanje. tape tape. :(

    sayang: ehee slmt berpose jugk sayang. mmuaah~

    ecah: babe sory da lame tak contact2 same kamo. ey ble nak banje aku bukak pose ni. haha. ko kan da keje.kekeke

    nita: panda?haha silela curik nita :D

    farah: hahah imposible la kite pose penuh farah. kihkihkih

    ReplyDelete
  8. Apabila tiket bas habis!! Apa pendapat korang bagi pelajar2 yang nak balik kampung beraya tapi tiket bas dah habis dijual??? Apakah yang sepatutnya di buat bagi mengelakkan masalah seperti ini berlaku lagi.

    Kerana hampir setiap tahun masalah seperti ini akan terjadi kepada semua pelajar2 yang belajar luar dari negeri masing2. Sedih pun ada bila balik lewat org dah sambut raya dia baru sampai, itu x pe lagi ada yang langsung x boleh balik huh sedih.. sedih!!

    http://www.voy.com.my/2008/09/02/tiket-bas-balik-raya-habis/

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan... suka lah tgk blog awak nih? bley akak berguru?

    ReplyDelete
  10. mane dia ni? bercuti dah tak pedulikan blog kew?

    ReplyDelete
  11. dakjaat: eh mane de kite cuti la dakjaat. tak cuti lagi. raye nnt bru cuti.. skang ni xmnyempat update blog. wuuu

    ReplyDelete

This is best brooooooo!