Friday, September 12, 2008

Tangguh tangguh tangguh

:mHantuk::mHantuk::mHantuk:

supposely aku de test tghari tdi
but then dgn slumber nye lec TERSAYANG masok
"ok class ari ni xjadi bwt test lagi. ade masalah teknikal sket. soalan takley nk retrieve dr pc"
hoh. bengang gile
kenape aku bengang gile?
sbbnye
test ni da ditangguh utk kali yg ke 3
paham tak kali yg ke 3????
lepas ni mmg ku malas da nak stdy
pegi jawab jek
lantak!
classmate aku yg laen sume da memaki hamun dlm diri dah
astaga pose pose nih
tak baik memaki hamun

:mCry::mCry::mCry:
aku tak paham la lecturer ni
ape masalah die sbnr
ngajar pon cam tanak ajar
nk jek p report ngan KP
tp kang
kitorang gak kne
test yg laen da lepas dah
ni tak lepas² lagik

btol ah intinct member aku
Shah da bpe kali ckp instinct die sntiase jek btol
"Ko nk dgr tak instinct aku? aku rasee..."
mmg takde test!
naseb smlm aku tak membazirkan tido aku
dgn membelek buku yg da bepuluh kali aku bace
tp sbb kan nk jawab test tak ikhlas
bace pon ala kadar jek
statement terbaru
"tangguh, tangguh, tangguh"
Please ckp serupe bikin!

:pandaGeli_22::pandaGeli_22:

2 comments:

  1. yg.. sabar ek..
    kat sgmat tadw slalu jd cmtuh pun..
    hehehe... nmpk sikit UiTM Segamat tu berdisiplin... yeay!! berdisiplin r sgt... hahahaha

    ReplyDelete
  2. ecah: haha taley nak saba weh. asal msuk class die msti nak terngumpat die. kalo ko masok class die ko tau la cmne. haish~

    ReplyDelete

This is best brooooooo!