Friday, June 26, 2009

# 260 - Marah

tetibe cm tak de idea nak post entry. so aku cilok kat akak sedara aku. hehe

M.A.R.A.H
-
1. Bila anda last kena marah?
beberapa hari yg lepas. kne mara ngan sahabat. sbb balik lewat. teruk betol ken mara ngan dia. tak penah kne mara cmtu. hehe sayang jugak awk kat sy kan =P

2. Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh dia
Dia la. dia..

3. Apakah tindakan anda bila kena marah?
memula bace msg cam wat bodo jek. tp saket ati la. makan dlm. pedih gile

4. Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
ye la ye la sy salah

5. Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah
bentes? tapaham

6. Rasanya bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? Or siput tepi pasu? Or pokok daun semalu?
tak tak sy tak lepaskan kat sape sape ppon. kurang kurang sy melayan emo sndrik

7. Apakah ucapan anda pada orang yang suka marah2?
marah bertempat takpe la. jgn la marah ngan org laen, org laen kne tempias die weh

8. Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan nih...
sape sape nak jawab pon bole ;D sape yg pnah kne mara sile la jawab
mustahil la seumur hidup korang tapna kne mara kan kan =P

4 comments:

  1. eh knape pulak aku nak marah kau. terima kasih kerana blogwalk disini ;)

    ReplyDelete
  2. membalas kunjungan anda :)

    ReplyDelete

This is best brooooooo!