Saturday, June 27, 2009

# 262 - If i can go to Paris

Ville de Paris


If i can go to Paris... hmm



i La Ville Lumiére

"Paris dikenali dengan gelaran la Ville Lumière (Bandar Berlampu atau Bandar Bercahaya) dan adalah destinasi pelancong utama di dunia.
Keunikannya ialah setiap malam, Paris selalu akan bermandikan cahaya lampu yang terang-benderang, maka dengan itulah digelari La Ville Lumiére oleh pelancong asing ( dalam Bahasa Perancis )" - source Wikipedia


Cemburu melihat Nana melancong ke negara-negara Eropah bersama family beliau. Terutama di Paris! Hahaha Nana~ akk jeles! =D Check this out guys! Percutian Nana ke Eropah


21 comments:

  1. wah. paris sgt cantik oh. aku nak gi melancong sana jugak. tapi first2 nak g korea dulu. oh korea sangat best. sarang neyo! LOL

    ReplyDelete
  2. btol2. nak pegi jeju island!!!

    ReplyDelete
  3. jum yunk. kite ke sana berdua.

    ReplyDelete
  4. best..
    tp nana xpaham bahasa dorg..
    bhs perancis susah! xp

    ReplyDelete
  5. NANA:
    ye ke nana? susa ek? huhu akk bru je berangan nak belajar bahasa perancis huuh

    ReplyDelete
  6. not IF. but SOMEDAY ;) hehe

    ReplyDelete
  7. tp nak blaja boleh je~~
    bro zulfiqka kan blaja bhs perancis~hehe

    ReplyDelete
  8. NANA:
    haha. nnt akk suh dia aja~!

    ReplyDelete
  9. same with me. sye pun nak gak gi paris tapi x dek duit nak gi lagi.. kiki

    ReplyDelete
  10. ADNEY:
    hehe btul la tuh :P sape nak blanje kte ni??

    ReplyDelete
  11. NEYRA:
    haah
    u kan bisnes woman :P

    ReplyDelete
  12. haha. hari ni untung banyak woo.. ahah

    ReplyDelete
  13. hahaha rasa seronok pegang cash rm1000 kat tgn. wakaka

    ReplyDelete
  14. mia pun tingin ok sys ;)) walapekkk ,, bestt .

    ReplyDelete
  15. neyra:
    kang ade org rompak u baru taw
    :D

    ReplyDelete
  16. MIA:
    tuh ar mia
    ble ar dpt pegi an
    mia blaja ar rerajen
    boley fly blaja kat sane ;DD

    ReplyDelete
  17. hahaha. takde2 dah masuk dlm bank. hahaha

    ReplyDelete

This is best brooooooo!