Sunday, August 30, 2009

# 300 - " Mak, akak rase sore akak sedap lah "



wooot woot wooott entry aku yg ke 300 lah!
Gila banyak aku menjadi penulis selama setahon lebih ni.
kahkahkah.


Off topic!

berbalik pada topic asal

pernah tak korang bwt perangai paling annoying di depan family korang?

mcm ni mcm ni

" Mak,, nak tau tak, akk rase kan, sore akak sedap lah "

(mak bwt muka pelik, beserta abah, angah, adik dan kakak ipa juga bwt muka pelik)

" Apesal akak ckp cmtu? "

" Sbb akk rase sore akk sedap la bila nyanyi " (smbil bwt muka nk mntk penyepak)

mak bwt kenyataan yg membuatkan muka ku merah padam

" Tu la. aritu mak dgr gak ade org nyanyi. ingt kan sape nyanyi tadi. tgk2 akk yg nyanyi. tp mak diam je lah "

Kahkahkahkahkah

dan kakak ipa juga turut membwt muka seakan mengakuinye

angah? adik? sume bwt muka tak boleh blahhhh

Abah? macam biasa senyum senyum

Aku? merah padam muka smbil perasan nak menyanyi kat karoke lagi

masok AF? oh tidak sy benci itu!

Sore aku tak sedap pon weii perasan sndri jek. takat pegi karok tu bole lah.

HAHAHA

oke sekian luahan perasaan annoying sy hari ini

Bai.

Yg perasan;

6 comments:

  1. sore i pn sedap gak...
    tp dlm toilet je la...
    hik hik

    ReplyDelete
  2. ANA: ahahhaha same la ngan i
    dlm toilet karoke whahahha

    ReplyDelete
  3. hahahaha... ak pena uat cm ni gaks weyh...
    time kat dapO lak tuh...
    time nk mkn.. hahahahaha...
    tersembur sume dgr weyh...
    kehkeh

    ReplyDelete
  4. bile cik mira nak record n upload dlm belog nie?..
    nak dgr jgk!!~ heee~~

    ReplyDelete
  5. ECAH:
    haha aku ingt aku sorang jek hehehe

    ReplyDelete
  6. EJUMP:
    Record?
    oh tak dapat la.
    hahaha sore cam haaaaampaehh
    :P

    ReplyDelete

This is best brooooooo!