Wednesday, September 23, 2009

# 308 - Kiddy Kiddo meow meoow


Entry Bergambar
Mereka yg sudah membesar . berusia sebulan lebay.lahir pada 1st Syawal Ramadhan
ingt kan entry yg memula dlu aku ade mntk pndapat korang name name kuceng tuh?

Haaa smpai skang aku tak bg name agik

wakakka
panggil meoww jek
Merembat camera DSLR angah aku dan mensnap gmbr gmbar meoww tu


help me help meee


tlg la saye nak kuar T___T


gambateee!


feuuwww. dapat gak kuar


menungggg


eh nak masok balik lah


nak masok kotak nak masok kotak


comel kan sayee??


mari menuju puncakk!


ibu ibuu meooww meowww


dah dah jum balik sume



Si pencinta kuceng;

18 comments:

  1. nak semua! nak buat anak angkat. meh2 kat mama

    ReplyDelete
  2. sgt comel..ala2...rasa nk peluk jee die..geram..

    ReplyDelete
  3. selamat ari raya cik Mira. . .

    kat kampung ejam pun ade jgk yang baru lahir... janlan pun x reti lg...

    ReplyDelete
  4. yang paling sempoi... binatang2 seperti kucing sangat fotogenik... cam tau2 je nak pose camne... cik mira tgkap gmbr dah cantek... improve lagiii kasik lg cun... muahahaha

    ReplyDelete
  5. COMEL NYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!mcm nak satu je..hehehehe..comel..comel..

    ReplyDelete
  6. omg nice kitten u have there.
    comel gile okay. nak masuk kotak nak masuk kotak. its funny :)

    ReplyDelete
  7. sgt comel..........nak sekor... <3 dah le banyak. warne peberet plak tu

    ReplyDelete
  8. @Rieyah Jamil dalm byk2 tu tinggal 2 ekor je T___T

    ReplyDelete
  9. ape? uhuk uhuk... terase mcm nak carik kucing je simpan kat hostel ni. huh

    ReplyDelete
  10. @Rieyah Jamil Hhuhu kucing ni da lame dah yunk~ T___T budak blk suke kucing tak? nnt ade plak yg x suke kn

    ReplyDelete

This is best brooooooo!