Friday, December 11, 2009

# 334 - Entry emosi

sejak mula practical, aku keseorangan. pegi keje sorang. balik keje sorang. rehat time keje sorang, balik keje sorang. kat rumah pon sorang.tiada lagi gelak tawa rakan rakan. tiada lagi terpekik telolong, tiada lagi berkongsi cerita, tiada lagi melepak bersama, tiada lagi makan bersama, tiada lagi mengadu sana sini, tiada lagi itu semua. aku sunyi. merindui Nur Hazwani Zahariman. Wanie adalah sahabat yg aku kenal sejak awal memulakan degree setahun yg lalu. Walaupun baru kejap aku kenal dia, tp aku selesa berkawan dgn dia. byk benda yg ktorang sekepala. heyy u all, korang jgn bwt assumption mcm tak bermaruah okay. aku sepak sekor². Ya sgt marah bila perkara ini dibuat main main. Huh.

Kenapa mudah sangat sekrang ni untuk aku mengeluarkan air mata? i can't control my self. aku blum dapat menyesuaikan diri dgn keadaan ini. i'm alone. Mane kawan kawan??

*Hidung tersumbat, mata sepet, suara sengau. Be strong mira.

5 comments:

  1. dah ter au kemanisan di penamat

    =org tue pesan klu ditimpa bnyak hal xbesh

    ReplyDelete
  2. tq mira and to dayah pun..
    korang mmg kwn 1st aku masa msuk deg..rindu ko jgk,
    rindu moment kat paladium..
    and ya to u ollss yg memamndai ckp yg bukan t aku penamapr mulut sorang gak..
    kiteorg still tau batas2 agama ok..

    ReplyDelete
  3. hurm... be strong n be happy kay???

    ReplyDelete
  4. best nye dah practical. nnt dah masuk alam kerja.. jue ni ada 2 thn setengah lg. nk enjoy life as a student puas2 dlu. huuu..

    ReplyDelete

This is best brooooooo!