Sunday, October 3, 2010

The Engagement

 

Selamat bertunang Amirah. Okay itu tipu. gmbr ats tu dah mmg sah sah tunjuk bukan aku yg memakai seperti orang bertunang. Sape gadis si cantik molek dalam gambar ituw? Jejaka² kat luar sane sila jauhi niat anda utk berkenalan dgn gadis ituw. dan juga gadis yg memakai baju purple ituw juga sudah berpunya. heh heh heh. (kenapa gelak macam kambeng?)

Okay okay cukup cukup nak merepek tu. Selamat bertunang kepada along ku a.k.a encek Amiruddin a.k.a Popeye (?) bersama kakak cantik molek Kak Shima. (clap clap clap). Kak Shima cantik weh. Jeles aku T____T da la kuwus. cantik pulak tu. bertuah along. Tapi kan along npe along makin gemu ni? Ops. Coti 3 bulan kan ape tak nye kan kan. Pastu baru la tanya adikmu yg da kurus siket ni pasal Herbalife kan. Hihihi.

Tersenyum lebar nmpak long?
Kak shima ayu + comel + cantik. Jeles T___T (?)
Cincin disarungkan ke jari manis

Sama cantik sama padan. Popeye (?) the sailorman tut tutt
Kenapa popeye di sailorman tut tut? Sbb along berkeja di atas kapal. 3 4 5 bulan dia atas kapal di atas laut n 1 2 bulan kat atas darat. serupa macam popeye di sailorman.  kesian kak shima. tapi kan popeye tu kurus dan gagah. tp along ku gagah je. ops along jangan mara. T_____T.


Penyatuan 2 buah keluarga
Tiba tiba baru tahu yg ada sorang adik kak shima ni satu skolah ngan aku dulu. heh heh heh. tpi tak rapat la kan. just kenal muka je. ye la. kan aku dok selayang dlu. along plak dpt org selayang. kembali ke selayang la nmpak nye. heh heh heh


Hasil kekreatipan makcik makcik ku. cantik!

Kek ni sedap gila. homemade nye kek. mak cik kak shima yg bwt. sdapp.!
Kepada along dan kak shima, cepat² siket nikah/besanding. Nak tempah baju cantik² ni. hihihi along cepat² sket turun kapal blk nnt.make sure da kuwus okey? heh heh heh. Thn depan kejap je lagi. Tak saba nye. eh mcam aku plak nak kawen kan. Hah hah hah. 


Who's next? ^________________^ ~






credit to pakcik ku utk gmbr² di atas. :D

6 comments:

  1. kak oni: dah amek berkat kan? hehe so next ni akak taw!

    paeh: oh noooooooooooo

    ReplyDelete
  2. i thought it was your engagement ;p

    ReplyDelete
  3. Inz: yup2 mira tawu. hehe saba yee :)

    ReplyDelete

This is best brooooooo!