Wednesday, February 9, 2011

Sayang! Jom couple


How Do I Live Without You - Trisha Yearwood
Sile tekan play utk mendapatkan mood bace entry ni.
=P

Dah hampir setahun kami berkawan dan berkasih tiba tiba si dia msg cmni



A=Dia | M=Saya

A: Syg, jom couple!

M: Kte bukan couple ke?

A: Couple lg! syg tak minta couple pon!

M: Ayg! Jom couple!

A: Ok save msg ni. ayg ada bukti syg ajak couple.

M: Hehe. Knape tibe² ni syg?

A: Ntah. Haha


tak ke rase cam comel gile tu? ala korang msti ckp tah pape tah tu pon comel ke. Yerp yerp i rase tu comel. die bukan slalu nak jiwang karat ngan i. Ble tibe² datang jiwang die i suke! weeee. 

hari ni i rase i dapat buat dia cool walaupun dia tgh tensen dgn keja dia. i rasa macam tu. kalo dlu dia tensen emo ape sume i lagi nak tambah emo dia lagi. hampeh btul dpt gf cmni. gf sndri msti la tawu mood kekasih ati dia mcm mane kan? 

Sayang, awk comel sgt ari ni. saya sayang awk sangat sangat. awak mesti segan bace entry saya ni kan. I love you  ♥ Keja rajen rajen tau. kumpul duet manyak manyak. Kte kawen :')


Ok.Bye.Thanks for reading!

6 comments:

This is best brooooooo!