Tuesday, March 8, 2011

Aritu an ittew jumpe #futuremotherinlaw & #futurefatherinlaw taw


Sabtu lepas 5 Mac 2011 kite jumpe #futuremotherinlaw & #futurefatherinlaw kite. Sumpah cuaks taw wak. Tapi kite wat lilek je. Smpai² je kt Melaka Sentral, cayang kite amek. Dlm keta bole die tnyew "Takut kerr" kite wat lilek jew. "Tatakot pon. Rilek jerr" Tapi padahal dalam ati kite cuak gila.

Kite cuak sbb baru pestime kite jumpe dorang. Ckp tepon pon tapenah. Pestime jumpe betentang mata. Eceh. Kite bukan ape. Cayang kite pestime bawak perempuan a.k.a girlfriend dia jumpe mak abah dia face-to-face. Dia anew suke nk bwk jumpe² ni. Dia kate tareti. Kite lagi ar cuak. 


Acane kite jumpe #futuremotherinlaw & #futurefatherinlaw ? 


Sampai² je umah die kite da cuak gile da. Turun keta jalan macam tak tentu arah. Bebetul baju tudung sume. Sempat tgk cermin kt keta, "cantik jugak aku ni" ok itu perasaan diri sendiri. Heh. 


Smpai² je terus salam salam duduk kejap, mak cayang kite ajak makan. Malus nyes kitesss. Sampai smpai je da makan tghari kan. Ye ar kite smpai betul² 1.30pm. Malu taw. Kite tatahu nak borak ape mule². 


Lepas makan baru borak betul². Cayang kite mmg btol ar mcm die ckp. Die tareti nak bawak kite dtg umah die. Tareti nak layan cmne die kate. Kite je borak ngan mak die. Kite tak byk sgt borak ngan abh cayang kite. Siyes kite tareti nk borak acane. T____T


Sblm pegi tu mak kite siap pesan macam macam. "Kak, jage diri. Sopan² siket" "Duduk bwh jgn besila. duduk besimpuh. Duduk kat kusi plak kaki tu jage" errr  T_______T


Lepas balik tu an cayang kite ckp abah dia ingt kite lagi tua dari cayang kite T_____T Muka kite nmpak tua dari cayang kite. Mak cayang kite pulak ckp kite rangka besar. Tapi mmg betol pun. Kite lagi besar dari cayang kite tu. Cayang kite tu kecik je orang nye. Makan byk acane pun cmtu je badan dia. Tapi perut je kedepan siket


Boley an cayang kite gelak gelak panggil kite org tua. T__T tp kite balas balik, "Tak matang tak matang" Kehkehkeh. Kite gurau gurau je. Cayang kite dah mutured enough :)


Si muda (25) dan si tua (24) 
gmbr atas ni mmg terselah yg kite cm tua dri dia
T______T



Kthxbai!

10 comments:

  1. alalalala..sweetnye..kahkah..xpepasal je ko jadi tuer..sabaq naaa..

    ReplyDelete
  2. @Khairiyah aka Kerry mak teh 25 jugak ke? hehe 25 blom masok lagi. thn ni baru die 25taon :D

    ReplyDelete
  3. hahaha..mana ada tua. suwit la tuh...
    wah...dia da jupe makmertua ngan ayahmertua la..
    like-like-like..bila nak kawen ni?kehkeh..

    ReplyDelete
  4. @Cik Bib jumpe je kak. tak wat pape pun ehhehehe

    ReplyDelete
  5. ehem2...xde laa..awk tetap meletop..heee

    ReplyDelete
  6. datang terus mkn je..ish3..awt x tlg masak

    ReplyDelete
  7. @merahitujambu
    Hihi mne ademeletop la. Bese2 jeee taw

    ReplyDelete
  8. @Anonymous acane nk tlg msk... Sesampai je da ajak makan. Acanee

    ReplyDelete

This is best brooooooo!