Wednesday, April 13, 2011

It is not in to me

Bile niat berblogging dah terpesong, keseronokan berblogging dah makin pudar pudar dan pudar. Ape kau carik senannye dalam berblogging?

as a hobby?
as diary online?
nak kumpul followers?
nak femes?
nak buat duit?
nak carik kesalahan org laen? 
nak gaduh?

entah lah aku tgk blogging skang dah laen. tak macam 1st year aku blogging dlu. time 2008. laen sgt. entah. kadang aku menyampah nak blogging. entah 

6 comments:

  1. napa yang??tip betul jugak..rindu zaman dessbliss dulu..kan..kan..dia pon dh lama x berblog

    ReplyDelete
  2. chill babe..xpe2,x de paksaan nk brblogging ni.kita kn sekdr ske2 je.. :) bkn bt bisnes pun.so ble2 rs bosan stop la dlu.biar brsawang jp blog ni.da rs teringin blk nti ngadap la semula k.

    ReplyDelete
  3. kenapa babe? ada org carik pasal??

    ReplyDelete
  4. @merahitujambu huhu entah. dah makin ramai blogger dah makin byk perangai mejelikkan huhu tu ah. desbliss mane tah pegi nye

    ReplyDelete
  5. @Abang Stalkerhuhuhu tu mmg betol. dlu penah senyap kejap. skng je aktif blk tp tu la. rase cam tak best

    ReplyDelete
  6. @Syazielatak de la beb. tah rase cam da tak best weh

    ReplyDelete

This is best brooooooo!