Monday, April 4, 2011

Kek Hiro idaman kalbu


Sape tak tahu kek hiro ni? Yang pastinye aku rase lah kan budak budak yg lahir tahun 1988 1987 dan ke bawah sure tahu kek hiro ni kan? Layan siot kek hiro ni. Time time skolah dlu fevret kot. Dlu tak silap aku harga seketul kek hiro ni dalam RM0.30 kot

Skang nak tahu bape? RM0.50 seketul. makin kecik woii. makin nipiss. Tgk je la aku pegang tu. kecik gilaaaaaa.  Balik keje tadi lalu kedai mamak tgk ade plak kek hiro ni tersadai kat kedai tu kan, aku trus rembat 3 ketul. Skali hamekkau RM1.50 aku kne. pehh.



3 kali aku ngap habesssssss T_T



9 comments:

  1. hohoho..faveret tu..dulu hari2 beli.alamak,esok nak kena gi beli pulak.mcm terbau2 pulak keharuman dan kesedapannya.huwaaa.. (jahat la kamu!hehe)

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaaaaaaaaaaaaa dia tuu tapi waktu dedulu la skrg dh tak sedapp dh wuuuu sbb dulu zaman bebudak lidah manis2 je skrg dh kureng sikit

    ReplyDelete
  3. @aNiMekkekek
    g serbu kedai runcit sis! hihihi dapnyeeeeeeww :D

    ReplyDelete
  4. @Liyana Lunia. HIHIIH skrang lidah tamo manis ek? mesti nak pedas an an?

    ReplyDelete
  5. betol.. rase die sungguh enak dimakan begitu saje.. hoho.. dah mcm xbanyak jual je.. asal. dah tak peno nak nmpk agi kat kl ek? kat jb xtau le plak

    ReplyDelete
  6. @Rieyah Jamilkt kl pon da jarang ade. smlm kebetulan ade tgk kt midv ni huhu trus rembat ;D

    ReplyDelete
  7. Yesssssssssslahhhhhhh....
    Ingatkan dah takde kek hiro ni, ANSI teak tearing in sgt ni mkn, kena pi cari ni..

    ReplyDelete
  8. Yesssssssssslahhhhhhh....
    Ingatkan dah takde kek hiro ni, ANSI teak tearing in sgt ni mkn, kena pi cari ni..

    ReplyDelete
  9. Feveret ms,sklh duluu.. Blik sklh mesti bli.. Haha

    ReplyDelete

This is best brooooooo!