Thursday, May 26, 2011

Extreme Body Piercing

Aku tgk pon sakit. Dah macam aku tgk cite SAW plak.
Damn Hurt!!





Ape gila la menyakitkan diri sendiri? Yang pastinye semua dkt Luar Negara. 
Kat Malaysia ade yg buat ke?

28 comments:

  1. EEIeeiii..menakutkan..mengerikan..takmampu nk tengok lagi...

    uwekkk...ape2 la diorg nih..tak syg badan ke?

    ReplyDelete
  2. nak muntah, gerun semua ada....huhu....
    syukurilah apa yang Allah telah ciptakan untuk kita......seksa diri betul...xde faedah lgsung.....

    ReplyDelete
  3. erkkkkkk dasyat lah dorang ni. tak tau erti sakit kot +__+

    ReplyDelete
  4. okay taleh tengok b4 tdo sebab nanti nightmare!

    ReplyDelete
  5. @aku yang sendiri saja err aku kena mnyk sikit pon da menggelupur huhuhu

    ReplyDelete
  6. @NURUL NADIAH MAMAT tau takpe. ape paedah tah menyiksa diri.

    ReplyDelete
  7. @mAsHiMaRo kekekek macam final destination tak?

    ReplyDelete
  8. Ngeri gila tengok! Eeeee!

    ReplyDelete
  9. erghhh ! yuck ! geli nya ! dah takde kerja laen nak buat tu .

    ReplyDelete
  10. mahu cipte kelainan la kunun..ntah hape2 ntah...ape2 aje!

    ReplyDelete
  11. @Dianaa sakit kepala kann? penah tgk cite saw? haaa

    ReplyDelete
  12. @aku.sendiri ko tanak cipta kelainan ke sab? :P

    ReplyDelete
  13. errr...cipta kelainan? err...tak abes pikir ni..nk buat kelainan ape...

    -garu kepala-

    ReplyDelete

This is best brooooooo!