Sunday, May 15, 2011

Jom Undi Masuk R2 utk Maharaja Lawak Minggu Depan!


Minggu depan Maharaja Lawak ada buat undi masok. Jom LIKE gmbr R2 utk undi masok jom! Hanya R2 je yg layak utk undi masok. Tolonglah jgn undi masok AMIR. tolonglah. Penat dah aku nk tgk lawak dia yg tak lawak dan lawak yg memperbodohkan diri sendiri.

Btw, Astro dah ade taktik baru utk tarik penonton. Memula tuka ke channel 132 dimana sape sape yg beli astro citra 132 je dapat tgk Maharaja Lawak. Skang undi masok plak. Kalo dulu undi masok utk AF. skang AF tak dapat sambutan ramai. Sponsor pon cm tak bape ade jek. Maharaja Lawak plak jadi sambutan ramai. Korang perasan tak?

Ape ape pon jom la ML MASUK R2!  'Like' FB page Maharaja Lawak dan 'Like' gmbr R2!
Tarikh tutup LIKE gambar peserta ML MASUK ialah pada 18 Mei 2011, jam 12pm.

aku perlukan mobile phone baru. sangat memerlukan. nak C6-01 or C7 T____T iPhone tak mampu. Blacberry tak minat.

10 comments:

  1. hueee aku macam xminat sgt tgk ML ni hihihi..

    wei,beli la enpon baruuuu...kang ade enpon yang terburai jap lg kangggg..kihkihkih..xpe,kumpul duit 2 bulan pn blh jalan wei,asalkan ko xde nak beli mende bukan2.. ;p

    ReplyDelete
  2. tahu xpe...as long bukn amir..
    xphm ehh lawk dier

    ReplyDelete
  3. @✿....rossa alina....✿ haha aku tgk ML tak tgk af. ke ko tgk af? kekek
    hp? nk sponsor bole? haha

    ReplyDelete
  4. @✿....rossa alina....✿ haha aku tgk ML tak tgk af. ke ko tgk af? kekek
    hp? nk sponsor bole? haha

    ReplyDelete
  5. @HaNa HoNeY haha tu lawak membodoh kan diri sndrik kekekek.

    ReplyDelete
  6. wah3..hengat aku jutawan??kekekekeke..

    ReplyDelete

This is best brooooooo!