Monday, May 30, 2011

Bila kekasih hati buat perangai lagi



Aku suka gila gambar ni. Gambar time 1st date kitorang. Eh tak tak. Gmbr 2nd date. Memalu lagi gituuu. Sebabkan aku suka gila gambar ni, aku pon cuci ah kan. Nk bwt tampal tampal dalam bilik aku. 

Boleh tak bayangkan macam mane geram nye aku bila aku baruuuuuuu je cuci gambar ni kat kedai, tah mane tah si buncet seblah aku tu dapat marker pen, elok baekkk punya die conteng macam ni.


Balik umah aku nak tampal kat dalam bilik baru aku prasan. Boleh? 
Aku tepon si buncet tuh terus jerit. Dia boleh gelak hik hik hik

Geram nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Nak gelak pon ade bila aku tgk blk gmbr tuh. Aku tampal je gmbr tu kat bilik. Asal tgk je mesti gelak. Cis aku tawu korang gelak kaw kaw tuh. 




28 comments:

  1. HAHA....so suwit mira.
    tak abes-abes ady tu menyakat yer..KAHKAH. lawak giler...

    ReplyDelete
  2. ahahahahaha~! suwit <3 sampai nyer ati conteng at gigi camtoh? adess~

    ReplyDelete
  3. sekali roongak! wahahahahahahahahahahahahahahaha dan wahahahahahahah lagi

    ReplyDelete
  4. hhaha..kelakar lahh....ade hitam3

    ReplyDelete
  5. ahahahah..cantik jeee cmtu..aahahhakiut jeee jejaka hati awok

    ReplyDelete
  6. haha cis hampeh betul..tp sweet je! takpe mira..kau ttp comel haha

    ReplyDelete
  7. @merahitujambu dlm gmbr takpe. kalo bebetol errrr

    ReplyDelete
  8. @! syifa loverasweet je? tak cian kt kte kee? T__T

    ReplyDelete
  9. @AISH
    aha aku tah aku comel mekasih. wkaka perasann :P

    ReplyDelete
  10. hahahhahha nanti dapat gambar dia , lukis gambar pirate lak hehehe

    ReplyDelete
  11. kalo aku banyak lagi yang kena conteng...hehehe

    ReplyDelete
  12. @Ain Zulaikha ahhaha bile die cuci gmbr. conteng terok2 lagi nnt. :P

    ReplyDelete
  13. hahaha.. susah nak khianat tang muka si ady. hohoho.. vengong seyh...

    ReplyDelete
  14. ahaha sengal nyer jejaka hati .
    incek katak kembung cik scya nak wat gak aritu tu tp smpat sdar muahahaha

    ReplyDelete
  15. @c.i.k.a.m.i.e.a ahha tunggu gambor laen plak :P kte conteng muka diaaa

    ReplyDelete
  16. @Scya Lollita hahha ni tanpa sedar la ni die bwt cmtu. boleh bwt muka slumber jerk kannn

    ReplyDelete
  17. @hamzah ian haha ko nk bwt kat awek ko la tu kannn

    ReplyDelete

This is best brooooooo!