Thursday, May 12, 2011

Org gila menyimbah asid. Berhati hati wahai kaum wanita!



Attention!
Currently, in KL areas like Brickfields, Jln Bukit Bintang, Jln Pudu, Bangsar, there r 2 Indian men on a motorbike, likely to be crazy throwing acid onto pretty girls. So far 20 ladies were splashed with acid. Beware and inform all ur female frens or love ones. If you're a guy, be aware to and let your girl friends know about this too. Beware of "acid man". 


Perhatian!
Saat ini, di daerah KL seperti Brickfield, Jln Bukit Bintang, Jln Pudu, Bangsar, ada 2 laki-laki India di atas motor, mungkin gila, melemparkan asid ke gadis-gadis cantik. Setakat ini 20 wanita yang disiram dengan asid. Hati-hati dan beritahu semua perempuan. kawan2 atau yang tercinta.  Awas daripada "asid manusia". 


"Polis setakat ini mengesan dua suspek berketurunan India ini menaiki motosikal atau menunggu mangsa di laluan yang sunyi sebelum menyimbah mereka menggunakan botol plastik yang sudah dipotong berisi cecair itu," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. - sumber Utusan Online




p/s: Mak tepon malam tadi. ckp pasal ni. sumpah risau dan sangat takot. aku hari hari pegi balik keje jalan kaki ke bus stop lalu kawasan perumahan. Pagi pagi sunyi. sumpah takot. T______T thanks adikku Eka for this msg.

34 comments:

  1. siyes ? fuuh mmg takot
    nape la diorg bwt mcm tu..

    ReplyDelete
  2. mak sy pon call td ingatkan sy..siyes takot sgt....btw, thanx 4 da info regards location.

    ReplyDelete
  3. mak sy pon call td ingatkan sy..siyes takot sgt....btw, thanx 4 da info regards location.

    ReplyDelete
  4. thx sbb bg info sye pom balik keje jalan kaki sorang2.. adoii takot2...

    ReplyDelete
  5. la.. saya nak sambung belajar kat KL hujung bulan ni. ni buat saya takut ni.. waaaaaaa

    ReplyDelete
  6. ibu ad ajugak ckp pasal ni kt surat kabar dh heboh...ngeri jeee

    ReplyDelete
  7. ibu saya ada ckp gak pasal hal ni ngeri jee kan dgr...

    ReplyDelete
  8. @Norizyana ur welcome darl. just be careful ye? mane tahu kt tmpt2 laen kte takleh jangka kan?

    ReplyDelete
  9. @noreenrara tah la. tak de motif. tp dlu penah jugak dgr org simbah2 asid ni. timbul plak skang..

    ReplyDelete
  10. @merahitujambu btol la tu. mak tepon smlm risau je mak..

    ReplyDelete
  11. @BudakCHOCO Official Blogger kte pon same T__T semoga ALLAH s.w.t melindungi kite semua..

    ReplyDelete
  12. @Siti Aniza ish jgn ckp cmtu.. smbung blaja kat mane? just be careful ye? jgn sbb mende ni awk tak smbung blaja kt kl plak ye..

    ReplyDelete
  13. seram pulak dngar .. dya ari2 pegi balik kje nek motor sensorang lalu jalan utan . maceh info nie =)

    ReplyDelete
  14. rasanya diowg neh pycho la....ada history ngan pompuan agaknye...

    ReplyDelete
  15. baru je dapt tau tadi dlm fb..
    keja gile..bodoh, tak de otak..orng mcm ni patutnya dah lama mati..damm damm..

    *ttba emo..keh keh..

    ReplyDelete
  16. @ABU huhuh mmg emo kot org yg tak bersalah kena macam ni ape kesss

    ReplyDelete
  17. @deeya same la kte dya.. tp kte jalan kaki tau T____T

    ReplyDelete
  18. @noornazuha mungkin jugak. tp nape dia attack melayu?

    ReplyDelete
  19. huuuu..takutnya. orang macam ni pun ada. gila apa. padahal kita tak kacau dorang pun.

    ReplyDelete
  20. btw, u be extra careful with yourself okey. jangan jalan sorang2. huhu

    ReplyDelete
  21. berhati-hati dan berwaspada selalu ye...

    ReplyDelete
  22. @zures insyallah. thanks ye. awk juga :)

    ReplyDelete
  23. sekarang nk kuar umah, kena pikir 2-3 kali dulu..huhu

    ReplyDelete
  24. @Elie Lily kuar pastikan bawak payung. boleh halang :D

    ReplyDelete
  25. erkk ? seb bek cik scya anak dara sejati duk dalam rumah hi3

    ReplyDelete
  26. Nauzubillah, minta Allah jauhi dari semua kejahatan tuh.... and untuk semua, berhati2....

    ReplyDelete
  27. @Scya Lollita huhhu. bagus2 dok umah je kalo tak perlu kuarr :D

    ReplyDelete

This is best brooooooo!