Thursday, May 5, 2011

Pencarian follower ke 900 - 1000 !


Ye aku dalam misi pencarian follower ke 900 - 1000. Ye korang kena tipu. tgk follower aku bape? tak smpai 900 pon lagik. kehkeh 

Korang kenal Abg Stalker ? Tak kenal? Dia ni mmg kaki stalk weh. Dah la misteri. tgk plak header dia ade ke tunjuk belakang jek? Ish ish. Belog dia dari ape yg aku kenal dlu baru lagi. Tahun ni jugak. Kan ? kalo tak silap la. Tgk follower dia hebat okeey. Baru beberapa bulan tgk follower dia mengancam! Aku ni ha yg dah 3 taon blogging follower 1000 pon xsmpai. 3 thn blogging tu beb. ni baru beberapa bulan blogging kemaen die nye follower. Jeles aku.



Aku tahu ape rahsie abg stalker ni~ kehkeh. Dia sangat peramah dan rajin komen belog org. Itu la rasie nye. EKEKEKEK. Tapi korang jangan salah anggap dgn keramahan dia tu. Kakak stalker sentiasa di hati dia.  Dah cukup. Panjang plak esei ni 


Pesanan beliau;
Follower abg yg ke 900 hingga 1000 bakal memenangi ehem3 dr abg.
Take a note ok!So simple..
1. Follow this kapcai blog,then tggu je la smpai blog abg cecah 1K.
2. Make sure korg ingt korg ni follower no brp tau!assume s follower no 900 adalah no1, 901 follower no 2, follower no 902 adalah no3..n so on.Jgn lembab sgt,x fhm bt2 la fhm

Cecepat usha belog dia. banyak details yg korang kena alert. ! Skang belog dia dah 901 ! cepat! while stock last! *tetibe* 






p/s: belog aku tade org nak follow? T_T

8 comments:

  1. Bra murah,bra murah..spenda pun ade..mari,mari!*while stock last*.haha ^__^

    ReplyDelete
  2. bra murah.? haha.. ni kedai jual ape sebenarnya.? kah kah kah XD

    ReplyDelete
  3. @Red hahha abg stalker ade jual bra ngan spenda g terjah :P

    ReplyDelete
  4. hahaha ...promote , promote ~

    ReplyDelete
  5. @nellykehkeh tolong promote utk memember ape salahnye ye dak?

    ReplyDelete

This is best brooooooo!