Friday, September 21, 2012

Cuti Umum 2013

 Mempersembahkan cuti cuti 2013 :P

 
 
Credit picture: Ceriterahmad
*tertakluk kepada perubahan


Tahun 2012 pon tak abes lagi. dah tengok Cuti umum 2013 plak kan. Hidup mestilah pandang ke depan. ye dak? Halah kau mira sebab nak kawen tu ah sibuk tengok cuti umum tahun depan. macam la tak tau. Eh mmg la tau . sbb aku yang tgh taip ni.

Senanye aku tengah berkire² ni pikir bile tarikh yang sesuai untuk majlis kami. Ye la. tahun depan ramaaaaaaaaaaaaaaaaaai gila kawen kot. Yang pastinye Jan - Mac 2013 calender aku dah penuh dengan jemputan kawen kawan kawan. Alhamdulillah. 

 So agak² nye bile yer? :D

6 comments:

  1. ala...ko nikah gantung je dulu..sanding n majlis tu kendian ..hahaha

    ReplyDelete
  2. Info berguna lg!thanksss sharingggg
    Saya pon tengah memikir nak fixkan tarikh! :)

    ReplyDelete
  3. jgn amek tarikh ak 17-19 mayyyyyyy!hehehee

    ReplyDelete
  4. hehe.same La kite!!
    dpt je List public hoLiday 2013 teros start carik wed date

    tp xbyk pon date best2.mine nanti pon bukan on public holiday.huhu

    BTW, saye da foLLow awak.free, visit/foLLow La ye
    sya-orked.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. awak bila yer???heee..cepat2 kawen....nti tgk mbe2 dh ada baby trgn pulak..jeng3x

    en3 terbaru:
    http://syierahalf.blogspot.com/2012/10/opening-of-my-official-business-shop.html

    ReplyDelete

This is best brooooooo!