Monday, October 15, 2012

Perlu ke nak wujudkan Hari Poligami?


Panggilan dari seorang perempuan bernama Hani dalam topik pagi kat #Amkrew tadi yang mendatangkan ketidak puasan hati ramai pihak. Ape pendapat korang?


Kenamain tau pompuan ni. macam tak de jantan lain ko nak. Kenape laki org jugak ko nak? Pastu sesedap mulut die ckp kalo isteri pertama cari pompuan lain maksudnye isteri pertama tu da tak bagus. Ko yg bodoh tunggu smpai 2 tahun. kalo laki org tu taknak kat isteri pertama die lagi, 2 tahun lepas da laki tu mntk cerai. smpai skang laki die  tak mntak cerai. so means wut? ko la bodoh! tunggu smpai 2 tahun tp tak dapat ape. bodoh. eee geram plak aku!

Ok sekian.

12 comments:

  1. HAI..

    DIA SAJA LA NAK PROVOKE SBB DIA TAHU HARI NI DIA JADI GLEMER ;)

    TAJUK HOT UTK SEMUA BLOG HARI NI..HARI POLIGAMI

    ReplyDelete
  2. a'ah la pompuan tu.. sy pun ikut geram jgk dgr dia cakap macam tu.. ish3x...

    ReplyDelete
  3. erk....xpyh la sampai nak wujud hari poligami kot...

    ReplyDelete
  4. hahahaha marah bebenor ko ye.. tapi memang ntah pape la pompuan tu..mmg bodoh kot. laki orang pun nak ditunggu. macam tak malu je. maruah mane?? haihh buat malu kaum pompuan.. (--")

    ReplyDelete
  5. OH. time die ckp td
    rasa nak ganyang die laju laju
    nsb dgr through radio

    ReplyDelete
  6. tu la..perempuan skng da ramai yg tak kisah jd nombor dua.. mmg teeettttt la pompuan ni..

    ReplyDelete
  7. no komen bab ni.sbb x kena..nnt dia kena dia th laa rasa cmne

    ReplyDelete
  8. xdgar la plak...minah tu yg gatal... tak perlu la kutunggu duda mu..hampeh je

    ReplyDelete
  9. hehe! same lah kita. pagi2 dah buat berangin. tak senonoh perempuan ni. kalau yea pun, jagalah bahasa tu.

    ReplyDelete
  10. boleh download ke ??

    ReplyDelete
  11. N ada dengar juga tapi yang ulangan punya, ada ker seorang perempuan yang mencadangkan macam tu. tak jaga langsung hati pompuan lain. tak patut betul

    ReplyDelete

This is best brooooooo!